9.9.12

Jeg er her stadig!








5 kommentarer:

  1. He he....der er mange ambivalente følelser i denne årstid... ;)

    SvarSlet
  2. Åhh! Kender den følelse alt for godt.. Men jeg elsker også efteråret (der har jeg nemlig fødselsdag) og ja så bliver det snart jul. Puha! :P

    // Sufi
    Sufi's World

    SvarSlet
  3. Ha ha ha :) Funny! Du har været savnet.
    Efterår er også totalt yndlingsårstid her på Kvisten.

    SvarSlet
  4. Haha, fantastisk :D Men det ER snart jul, hvilket jeg glæder mig til, for det er nemlig min første jul som færdiguddannet (og godt nok også arbejdsløs som det ser ud pt.), så INGEN eksamensstress eller noget som helst, juhu!

    SvarSlet
  5. Pyh, jeg hader efterår. Det er koldt og gråt og trist. Og så begynder der at komme julekataloger, julepynt, julekageopskrifter, julestrikkeopskrifter, jule-rend-mig-i-r*ven.
    Men jeg glæder mig til december. Og til sommer...

    SvarSlet