20.9.11

Bedstemor som 24-årig


Det har aldrig været nogen hemmelighed, at jeg godt kan lide at gøre tingene selv. Eller.. Lave tingene selv.
Siden 80% af farverne i min stue enten er hvid eller træfarvet (yay..), har jeg længe ledt efter en måde at få nogle farver ind på - uden at provokere S for meget med regnbuer og barbiefarver (som jeg HELT sikkert ville have indført, hvis jeg boede selv *host*). Så i bedste grandma-stil har jeg i lang tid været igang med at hækle et tæppe ud af bedstemor-firkanter. Og efter en weekend hos mine forældre er der sket et boom i antallet af samme firkanter, så måtte ud og købe garn i dyre domme i dag.
Men jeg hækler på livet løs, og det er perfekt underholdning, når vi forvejen sidder og glor The Good Wife.
Her illustreret at jeg er meget optaget af mit håndarbejde, og S.. not so much. Og ja. Det ER et garnnøgle, ikke en lort, ikke en mus, ikke alle mulige andre suspekte ting.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar