13.12.12

At vende tilbage

Det er ret svært at vende tilbage efter et indlæg som det foregående. Men nu prøver jeg uanset.

Livet vender så småt tilbage til det normale - eller, det påtvinges man i hvert fald, når man starter næstsidste semester på ens uddannelse. Der har absolut været lyspunkter i de tre måneder, jeg har været væk. Det allerstørste var for en lille uge siden, da min bedste veninde fødte sin anden søn og jeg fik lov til at være med til fødslen.


Men når man har været væk i så lang tid, bliver det også en stor mundfuld at starte med at tegne igen. Jeg har kunne mærke hvordan Den Lille Sorte bog har ligget i en bunke de sidste måneder og glødet. Og hvordan den siden har ligget fremme og stirret mig lige i nakken. 


Ej, så slemt har det nok heller ikke været.. 

Sidst, men ikke mindst, tusind tak for jeres beskeder, det har altså virkelig varmet at komme herind. Jeg håber, at der stadig er nogen af jer tilbage derude - Vi ses snart igen :)


15 kommentarer:

  1. Yaay hvor er jeg glad for, at du er tilbage igen!!!

    //Simone

    SvarSlet
  2. Velkommen tilbage. Vi har holdt øje med din blog og passet godt på den! Men den er altså ikke det samme uden dig!

    SvarSlet
  3. Hvor er det skønt du er tilbage! Jeg har godt nok kigget herind mange gange i håb om liv. Og endelig var der så gevinst.

    Jeg håber lyspunkter snart er blevet mere regelen end undtagelsen...

    SvarSlet
  4. Dejligt, at du er tilbage :)! Du har været savnet herinde.

    SvarSlet
  5. Hvor er I søde! Tusind, tusind tak for at I er jer :)

    SvarSlet
  6. stort velkommen tilbage! jeg håber på, der kommer mange flere lyse stunder for dig i fremtiden.

    SvarSlet
  7. Velkommen tilbage søde Kira, og tak for sidst :) Glæder mig til at følge din blog igen. Kram :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde Sasja! :) Selv tak for sidst. Hvor hyggeligt du er med herinde :)

      Slet
  8. Ih, du er tilbage :o) Sender mentale kram fra Aalleren.

    SvarSlet
  9. Ih, og I bliver ved :) Tak!

    SvarSlet
  10. Juhu, vi er mange der stadig er her :)

    SvarSlet
  11. - Godt du er tilbage Tia. Nu er der noget at smile af igen - jeg var lige ved at faa abstinenser :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg vil i hvert fald håbe, at jeg kan bringe et lille smil frem engang imellem, yndlingsøster :)

      Slet
  12. Ih er godt nok mange der stadig er her, det er så dejligt :) Ih, hvor det varmer.

    SvarSlet