23.2.13

Fml.

Jeg er blevet ramt af vinter-eksamen-mangelpåvitaminer-speciale-mørke-træthed. Er kronisk træt og snottet, og det udvikler sig aldrig til reel influenza (ville jeg egentlig foretrække, så jeg kunne få det bedre på den anden side). 
Jeg er træt og uoplagt fra jeg vågner..

..og kan kun lige overskue at kravle op til skrivebordet med kaffen..

..få læst lidt til specialet..


..hvorefter jeg kan kravle tilbage i min hule, fuldstændig brugt og ubrugelig. 



 Vil virkelig gerne snart have forår og energi igen.
Savner energi.


2 kommentarer:

  1. Åhåååå .... Føler med dig :o)
    Rugbrød, smoothies og bøffer - ren energi (og måske lidt snolder og en lille kage :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, hvor er du sød :) Prøver så vidt muligt at få vitaminer og deslignende ind, men vinteren føles uendelig. Forhåbentlig det snart bliver bedre! :)

      Slet